måndag 7 juni 2010

We grew up in a broken side of time

Idag har jag:
Gått upp okristligt tidigt.
Fått dagens motion genom att springa till bussen.
Blivit så arg på doktorn att jag började gråta.
Tappat allt hopp för mänskligheten.
Åkt tunnebana och en av Stockholms mest trafikerade busslinjer med blodsprängda, söndergråtna ögon.
Lyssnat på Alberta Cross på repeat.
Ätit upp mina sista benso och kännt mig lugn för bråkdelen av en sekund.
Rastat snabeldraken (dammsugit).
Besökt tandläkaren så jag sipper gå omkring med ett jack i framtanden (hästar är farliga djur).
Glömt bort min adress *Senil tant 85*
Ringt till mamma för att fråga efter svaret på ovanstående punkt.
Hittat två töser från västkusten som nu har belägrat mitt näste.
Använt min kvinnliga charm till att få gratis godis.

Anna! Vi har otroligt spännande och händelserika liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar